Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
nie-mam-nazwy *szczurza norka - blog4u.pl

szczurza norka

****

Co tu dużo mówić. Nie ma to jak awaria kompa:)
Najazd rodziny, pobyt w Nieledwi, "Miłość i inne nieszczęścia" (nie patrzcie tak, wiem, że to zupełnie nie w moim stylu, ale nie zawsze ja będe ustalać repertuar xD), spotkanie z dziouchami... To wszystko było.
Co do kina: temat wart ciut szerszego omówienia. Wyrwała mnie na ten film Kasia. I nie żałuję, chociaż nie przepadam za tego typu filmami. Z resztą przyznam się, ze jedna z kilku tamtejszych historii jest mi bliska i czeka tylko (ale się raczej nie doczeka) owego filmowego, co nie znaczy, że szczęśliwego zakończenia;P No i jeszcze Miszczu. Taaaak, zazdrościła zapewne tego swojskiego, kinowego klimatu, więc musiała do mnie wydzwaniać:) w końcu odebrałam;P
Papiery na AP złożone. Oczywiście moje niewiarygodne wręcz szczęscie prześladuje mnie dalej: na 250 przyjętych osób tylko 20 ma płeć odmienną od mojej. No masakra. Crazy shit i tyle xD
A poza tym czytam "Kartotekę" Różewicza. Matko, można się ubawić A skończyłam niedawno "Narrenturm". I też się nie zawiodłam na Sapkowskim:D Wiem, wiem, mój refleks pozostawia wiele do życzenia, ale ta książka była do tej pory poza moim zasięgiem. A można dowiedzieć się z niej wielu rzeczy. I było tam zdanie, które może mnie śiwetnie opisać:
Cokolwiek wymyślę, okazuje się szczytem głupoty. Cokolwiek nie uczynię, szczyty te przekracza.
Aha. Chcę jeszcze pozdrowić mojego kuzyna, którego widziałam w sobotę (chyba pierwszy raz w życiu, a jeśli nie, to musiałam być mała, głupia i naćpana...), który tez woli koncerty od dyskotek, choć wychował się w gronie sporego rodzeństwa o nieco innych poglądach na sprawy rozrywkowe;)
Ok. nie zanudzam, zgłoszę się, jak najdzie mnie znów wena lub poczucie obowiązku:) Jeszcze tylko cytat z "Kartoteki" na koniec (bo przypomniała mi się moja stara tradycja xD):
Wprawdzie nie mam kawy, filiżanek i pieniędzy, ale od czego jest nadrealizm, metafizyka, poetyka snów!
xD

© by szczur 30/07/roku pańskiego 2007 19:57:33 [komentarzy 8] dorzuć coś od siebie

****

I jestem już studentką filologii polskiej na Akademii Pedagogicznej, prawdopodobnie wybiorę logopedię jako specjalizację, ale zastanawiam się jeszcze nad edytorstwem:) aaaa, już zrobiłam byka, nie zaczyna się zdania od 'i'
Miałam wybór: AP czy UJ, ale nie chce mi się męczyć i wycianć 5 lat z życiorysu dla niepewnego papierka z UJ... Poza tym wiem, na ile mnie stać, i obawiam się, że na UJ długo bym nie zabawiła.
Koncert Końca Świata właśnie przechodzi mi koło nosa. Tak jak Jarocin. Tak jak Szczekofest. I pewnie tak, jak przejdzie Woodstock:/ A ja chce się bawić, tańczyć, krzyczeć! Boże, a tu tak nijak. Nie ma z kim się bawić. Chyba zacznę oglądac mode na sukces. Albo lepiej: obrady sejmu. Przynajmniej będzie śmiesznie.
I jak tak słucham Huntera (bo znowu mam fazę xD) to marzy mi się ich koncert bo tak miłe wspomnienia wiążą się z ich trzema wcześniejszymi koncertami, że aż rechoce się serce xD
I jeszcze jedno na koniec. Jeśli ktoś ma ochotę pooglądać moje fotografie, niech kliknie właśnie tu. Oceniajcie, komentujcie, radźcie:)

© by szczur 22/07/roku pańskiego 2007 20:42:06 [komentarzy 8] dorzuć coś od siebie

****

wszystko się udało, jak rzadko
Spotkanie w san francisco, Kraków i Wielka Czwórka (przez momencik nawet piątka xD), nawet dzisiejszy wieczór/dzisiejsza noc:D
Wielkiej Czwórce należą się podziękowania i wyrazy podziwu, że w końcu doszło do pamiętnego spotkania, aczkolwiek:
-nie nakręciliśmy kolejnego odcinka 'mody na sukces'
-Chemik nie zdradził nam swoich enigmatycznych planów
-nie poznaliśmy wzoru origami na podstawę pudełka ośmiobocznego
-nie obejrzeliśmy zdjęć
a mimo to było świetnie i tylko ograniczenia czasowe oraz nasze kaprysy nie pozwoliły wypełnić powyższych punktów programu
Także Miszczowi i Kasi dziękuję za wczoraj(i dziś xD). Jezzzu, jak chcecie poprawić sobie humor, ba!, uśmiać się do rozpuku, to wpiszcie w youtubie 'wypadki', 'wypadki mix', 'wpadki' czy 'wpadki piłkarzy' Natomiast filmu 'Moja superexdziewczyna' czy jakoś tak nie polecam. Eee, mało. Nudy, pierdoły, głupoty. O. Tak można to streścić :) Chociaż w fajnym towarzystwie i taki film może ujść w tłumie:)
Matko. Miałam się wziąć za pisanie mądrych not. I jajco. Jeżeli nie ma reinkarnacji, deżawi ani nic z tych rzeczy (co dogłębnie wyjaśniono nam w piątek), Polacy nie zdobędą pierwszego miejsca w lidze światowej w siatkówce, Rydzyk prawdopodobnie wyjedzie z Polski a Stefani nie udusiła Brooke czerwoną boą chociaż miała okazję- wszystko straciło sens ;P
I jeszcze gruk Pieta Heina na koniec:

OMINISCENCJA
Wiedzieć, czego się nie wie, to,
w pewnym sensie,
wiedzieć wszystko.

© by szczur 15/07/roku pańskiego 2007 17:03:58 [komentarzy 6] dorzuć coś od siebie

****

Zdaje się, że obiecałam dziś notę:) więc macie co chcecie
Najpierw o tym, co było. A był koncert Spectrum i Czarnej perły, na którym mogłyśmy z Miszczem pooglądać małych i dużych przedstawicieli metalowego gatunku:) A potem były Czerwone Gitary. I możecie mówić co chcecie, że stare pryki czy coś, ale i tak nie zmienię zdania, że świetnie grali:P przede wszystkim moje ulubione i kojarzące się bezsprzecznie z Picassem i Białym Dunajcem 'Kwiaty we włosach'
A dzien później nocowałam u Kasi i miałam przyjemnośc poznać np. syna naszego kościuszkowskiego dyrektora:) A o 4.30 był seans 'Dirrty dancing':)
A teraz o tym, co będzie:D a będzie fajnie ninejszym ogłaszam, że spotkanie wielkiej czwórki (jeśli Miszczu dołączy, to piątki:D) odbędzie się w piątek piękne słowo 'odbędzie się' brzmi wręcz niewiarygodnie xD
A co jest teraz? deszczyk, książki, dobra muzyka i płytki winylowe, czekanie na potwierdzenie rejstracji na uj i różne spotkania
A! byłabym zapomniała. Wywalili Leppera! szkoda, że Kaczyńskich nie ma kto na dobrą sprawę wywalić. Ciekawe też, jak rozwinie się sprawa Rydzyka i jak potoczą się dalsze losy radia na M. Czy staruszki nadal będą mogły wspomagać swoimi rentami ojca dyrektora? i co będzie z ich moherowymi beretami? robi się cekawiej, niż w 'Modzie na sukces' xD
Pica chciała filozoficzną notkę, ale zupełnie nie mam filozoficznego nastroju. Musimy poczekać do piątku, wtedy utniemy sobie metafizyczną pogawędkę na temat różnic w pojmowaniu świata:) a póki co malutki gruk na koniec, to chyba najmądrzejsze cztery wersy w tej notce:
PAMIĘTAJ O UŚMIECHU
Przed snem
uśmiechnij się choć troszkę
a znikną
dnia zgryzoty gorzkie.

© by szczur 10/07/roku pańskiego 2007 11:57:19 [komentarzy 10] dorzuć coś od siebie

****

Można powiedzieć, że mam trochę czasu xD mogę legalnie posiedzieć godzinkę przy kompie, i oto efekt
Egzamin na prawo jazdy mam 23 sierpnia. Matko, do tego czasu zapomnę, gdzie jest w samochodzie kierownica xD
No i już wtedy będę wiedziała, czy jestem studentką... Dziś wysyłałam podanie na UJ, a kobieta, która stałą za mną w kolejce na poczcie mówi: "niech pani nie idzie na UJ! tam nie jest dobrze." To nie pierwsza nieprzychylna opinia na temat tej uczelni, którą słyszałam. A szczerze, to przychylnych prawie żadnych... Chemik, może napiszesz coś na obronę?
A teraz walnę gruka albo dwa. Co to jest gruk? Gruk to "artystycznie sformuowane myśli, jakie może pomyśleć każdy, obserwacje codzienności, wzbogacone o nowe perspektywy." Oczywiście gruk nie będzie mojego autorstwa:) Ale kto wie, może kiedyś... Póki co, cytuję Pieta Heina:
***
ALCHEMIA ENERGII
Ach, ta walka
o horyzontów poszerzenie-
czy ci szczęście daje,
czy cierpienie,
dwa procent to dar,
cała reszta: chcenie.

***
WIĘKSZOŚĆ I RESZTA
Większość spraw, to sprawy bez znaczenia,
ważnych, mówiąc szczerze, jest niewiele w życiu;
rób spokojnie większość źle - to nic nie zmienia,
lecz tę resztę z całych sił rób należycie.

No. Moze w przyszłości jeszcze jakimś grukiem Was uraczę:) Chcę jeszcze polecić Shreka Trzeciego. Podobał mi się bardzo xD może nie będę tu cytować fragmentów, bo popsuję oglądającym zabawę, ale z pewnością kiedyś je wykorzystam
Aha, i Corey Taylor ściął włosy. Na zero. Ech... Wygląda teraz tak:

Wcześniej miał siano na głowie, ale było mu lepiejxD I to tyle xD

© by szczur 4/07/roku pańskiego 2007 15:57:01 [komentarzy 28] dorzuć coś od siebie

****

No i wróciłam xD
Zakopane jak zwykle przepiękne, urzekające i napełniające energią:) Ze zrobionych na tych warsztatach zdjęć jestem o wiele mniej zadowolona niż ze zdjęć zeszłorocznych, co jednak nie zepsuło mi wypoczynku Hehe, miałam z Kasią genialny humor cały czas, a to główna zasługa naszego instruktora od prawa jazdy, który dostarczył nam powodów do śmiechu xD
W każdym razie: teraz świętujemy Wyniki matury już znamy (ba! zdałam!! xD), więc nic nas nie hamuje xD Wczoraj na przykład był koncert Stachurskiego!!! tak, dobrze widzicie: ten genialny wokalista odwiedził Myślenice! xD Ale jeszcze genialniejsze było moje towarzystwo w postaci Miszcza i Kamili Góró Dzieci Dałna:)
No nic. Za niedługo świętowania dzień trzeci, więc się żegnam, pozdrawiam i życzę udanych wakacji:)

© by szczur 1/07/roku pańskiego 2007 14:30:37 [komentarzy 10] dorzuć coś od siebie